Skontaktuj się z centrum obsługi klienta
Służymy pomocą mailowo i telefonicznie.
Czy możemy tobie pomóc?
Wprowadziliśmy kilka środków ostrożności, aby każdy podróżował bezpiecznie podczas trwania pandemii koronowirusa.
Sprawdź godziny odprawy dla wszystkich rodzajów biletów i znajdź właściwą strefę odprawy w porcie.
Zobacz adresy portów w Rødby, Gedser, Puttgarden i Rostocku.
Zobacz adresy portów w Rødby, Gedser, Puttgarden i Rostocku.
Pobierz naszą aplikację i miej wszystkie informacje o swojej podróży w jednym miejscu - od biletów, godzin rejsów po kartę SMILE.
W przypadku biletów zakupionych w porcie i za pośrednictwem obsługi klienta pobierana jest opłata manipulacyjna.
Możesz zabrać na prom mniejsze zwierzęta domowe, takie jak pies i kot.
Zakup biletu w porcie.
Ważne jest, aby znać długość swojego pojazdu przed zarezerwowaniem biletu.
Zapomniałeś czegoś na pokładzie promu? Przechowujemy to w Puttgarden lub Gedser.
Uzyskaj pomoc we wjeździe na pokład na Żółtym pasie.
W przypadku uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolony z produktu lub usługi, możesz wysłać do nas reklamację.
Umieść bizz na przedniej szybie samochodu i wjedź bezpośrednio na pokład.
Bądź na bieżąco z aktualnymi operacjami promowymi, natężeniem ruchu i prognozą pogody.
Na naszych dwóch trasach przez Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser mamy 60 dni rejsowych, a oba rejsy trwają odpowiednio 45 minut i 2 godziny.
Pamiętaj o zasadach celnych przy zakupach towarów bezcłowych na promie lub w sklepie BorderShop.
Zarezerwuj wygodnie bilety Scandlines w pobliżu