• Odjazdy
  • Ceny
  • Na promie
  • Obsługa klienta
  • Odjazdy
  • Ceny
  • Na promie
  • Obsługa klienta
  • Informacje o ruchu morskim
  • Smile
PL PL
Brak wyników wyszukiwania

Popularne wyszukiwania

Obsługa klienta

Czy możemy tobie pomóc?

Scandlines' hybrid færge

Skontaktuj się z centrum obsługi klienta

Służymy pomocą mailowo i telefonicznie.

Kvinde ved bil parkeret ved havet

Zmiana rezerwacji i anulowanie

Większość naszych biletów można zmienić lub anulować online lub w dziale obsługi klienta.

  • COVID-19

    Wprowadziliśmy kilka środków ostrożności, aby każdy podróżował bezpiecznie podczas trwania pandemii koronowirusa.

  • Odprawa w porcie

    Sprawdź godziny odprawy dla wszystkich rodzajów biletów i znajdź właściwą strefę odprawy w porcie.

  • Adresy portów

    Zobacz adresy portów w Rødby, Gedser, Puttgarden i Rostocku.

  • Wjedz dobrze na poklad promu

    Zobacz adresy portów w Rødby, Gedser, Puttgarden i Rostocku.

  • Pobierz aplikację Scandlines

    Pobierz naszą aplikację i miej wszystkie informacje o swojej podróży w jednym miejscu - od biletów, godzin rejsów po kartę SMILE.

  • Opłata manipulacyjna

    W przypadku biletów zakupionych w porcie i za pośrednictwem obsługi klienta pobierana jest opłata manipulacyjna.

  • Zwierzęta na pokładzie

    Możesz zabrać na prom mniejsze zwierzęta domowe, takie jak pies i kot.

  • Kup bilet w porcie

    Zakup biletu w porcie.

  • Definicja i długość pojazdów

    Ważne jest, aby znać długość swojego pojazdu przed zarezerwowaniem biletu.

  • Rzeczy zagubione

    Zapomniałeś czegoś na pokładzie promu? Przechowujemy to w Puttgarden lub Gedser.

  • Samochody dla osób niepełnosprawnych i pasażerowie o ograniczonej sprawności ruchowej

    Uzyskaj pomoc we wjeździe na pokład na Żółtym pasie.

  • Zgłoś szkodę

    W przypadku uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.

  • Utwórz reklamację

    Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolony z produktu lub usługi, możesz wysłać do nas reklamację.

  • Bizz od BroBizz

    Umieść bizz na przedniej szybie samochodu i wjedź bezpośrednio na pokład.

  • Informacje o ruchu morskim

    Bądź na bieżąco z aktualnymi operacjami promowymi, natężeniem ruchu i prognozą pogody.

  • Czasy przepraw na trasach Puttgarden- Rødby i Rostock-Gedser

    Na naszych dwóch trasach przez Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser mamy 60 dni rejsowych, a oba rejsy trwają odpowiednio 45 minut i 2 godziny.

  • Przepisy celne

    Pamiętaj o zasadach celnych przy zakupach towarów bezcłowych na promie lub w sklepie BorderShop.

  • Oddziały zagraniczne

    Zarezerwuj wygodnie bilety Scandlines w pobliżu

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy gotowi do pomocy.

Skontaktuj się z nami
Często zadawane pytania
  • Dlaczego bilety mają dwie ceny?
  • Czy mój bilet Standard jest ważny przez cały dzień?
  • Czy mój 1-dniowy bilet SMILE jest nadal ważny, jeśli spóźnię się na zarezerwowany rejs?
ZOBACZ WIĘCEJ PYTAŃ
Stamp
Rezerwuj online i oszczędzaj pieniądze
  • Pobierz aplikację Scandlines
  • Obsługa klienta
  • Skontaktuj się z nami
  • Wjedź dobrze na pokład promu
  • Zmiana rezerwacji i anulowanie
  • Informacje o ruchu morskim
  • COVID-19
  • Zobacz wszystko
  • Na promie
  • Posiłek na pokładzie
  • Zakupy na pokładzie
  • Wi-fi
  • Zobacz wszystko
  • O nas
  • Zarząd i własność
  • Nasze promy i porty
  • Praca i kariera
  • Zobacz wszystko
  • PL PL
  • Agencje
  • Cargo
Scandlines Logo
  • Oświadczenie o ochronie danych osobowych
  • Impressum
  • Warunki