Jak mogę zmienić rezerwację biletu?

Większość naszych biletów jest ważna przez cały dzień, więc zmiana rezerwacji nie zawsze jest konieczna.

Możesz zmienić rezerwację biletów, kontaktując się z obsługą klienta, która jest gotowa tobie pomóc za opłatą manipulacyjną w wysokości 30 EUR

Skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +49381-77 88 77 66

Jak mogę anulować mój bilet?

Pamiętaj, że po zarezerwowaniu biletu zawsze przysługuje 24-godzinne prawo do odstąpienia od umowy.

Istnieją dwa sposoby anulowania biletu w zależności od tego, czy anulujesz bilet niewykorzystany, czy częściowo wykorzystany.

Anuluj niewykorzystane bilety: Anuluj niewykorzystane bilety za pośrednictwem strony Moja rezerwacja.

Anuluj częściowo wykorzystane bilety: Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet powrotny, musisz wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer rezerwacji.

Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com 

Należy pamiętać, że nie zwracamy opłat pobieranych w związku z zakupem biletów.

Zobacz wszystkie warunki zmiany rezerwacji i anulowania.