Dodatkowe bezpieczeństwo i elastyczność

Dzięki Usłudze Anulowania możesz szybko i łatwo anulować swój bilet na prom i otrzymać zwrot kosztu biletu, jeśli twoje plany podróży nagle się zmienią.

  • Anuluj rezerwację i odzyskaj pieniądze
  • Możesz dokupić do swojego biletu
  • Kup online, w aplikacji Scandlines lub za pośrednictwem obsługi klienta w związku z zakupem biletu
    • Usługa Anulowania kosztuje 11 €,-
    • Usługa anulowania jest ważna przez 3 mies. od pierwotnie zarezerwowanej daty wyjazdu. Po upływie tego czasu zwrot pieniędzy nie jest już możliwy.
    • Anuluj niewykorzystane bilety w sekcji Moja rezerwacja na stronie internetowej Scandlines.
    • Anuluj częściowo wykorzystany bilet powrotny, kontaktując się z obsługą klienta Scandlines na piśmie pod adresem scandlines@scandlines.com i prosząc o zwrot pieniędzy. Podaj numer rezerwacji i ewentualnie niewykorzystane kupony.
    • Otrzymasz zwróconą kwotę wpłaconą na kartę płatniczą lub na konto, z którego dokonano pierwotnej płatności. Nie ma możliwości zwrotu gotówki za bilet przy odprawie lub w biurze obsługi klienta.
    • Jeśli bilet został opłacony punktami SMILE lub częściowo gotówką, a częściowo punktami SMILE, anulowanie i zwrot kosztów odbywa się zgodnie z Regulaminem członkostwa SMILE.
    • Niewykorzystane lub częściowo wykorzystane bilety, a także zamówione wcześniej posiłki na pokładzie mogą zostać anulowane i ich koszt zwrócony. W przypadku anulowania niewykorzystanego biletu pełna kwota biletu zostanie zwrócona.
    • Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet, zwrócona może zostać ewentualnie wartość końcowa pierwotnej taryfy. Nie ma jednak możliwości zwrotu wartości rezydualnej częściowo wykorzystanego biletu jednodniowego lub biletu powrotnego. Opłaty manipulacyjne nie podlegają zwrotowi.
    • W przypadku anulowania biletów bez Usługi Anulowania rezerwacji, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety