Zmiana rezerwacji i anulowanie

Czy twoje plany ulegają zmianie? Zmiana rezerwacji i anulowanie biletów jest łatwe.

Smiling woman sitting in her car with the window down

Jak mogę zmienić rezerwację biletu?

Większość naszych biletów jest ważna przez cały dzień, więc zmiana rezerwacji nie zawsze jest konieczna.

Możesz zmienić rezerwację biletów, kontaktując się z obsługą klienta, która jest gotowa tobie pomóc za opłatą manipulacyjną w wysokości 30 EUR oraz ewentualną różnicą w cenie nowego biletu.

Skontaktuj się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +49381-77 88 77 66.

Jak mogę anulować mój bilet?

Pamiętaj, że po zarezerwowaniu biletu zawsze przysługuje 24-godzinne prawo do odstąpienia od umowy.

Istnieją dwa sposoby anulowania biletu w zależności od tego, czy anulujesz bilet niewykorzystany, czy częściowo wykorzystany.

Anuluj niewykorzystane bilety: Anuluj niewykorzystane bilety za pośrednictwem strony Moja rezerwacja.

Anuluj częściowo wykorzystane bilety: Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet powrotny, musisz wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer rezerwacji.

Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com 

Należy pamiętać, że nie zwracamy opłat pobieranych w związku z zakupem biletów.

Zobacz wszystkie warunki zmiany rezerwacji i anulowania.