Zadzwoń do nas

Możesz do nas zadzwonić na numer: +49 381 - 77 88 77 66

W naszym centrum obsługi klienta mówimy po angielsku i niemiecku.

  • poniedziałek-piątek: w godz. 8:00-18:00 
  • Sobota: 09:00-17:00

Napisz do nas

Napisz do nas w języku niemieckim lub angielskim. Odpowiemy na Twój e-mail tak szybko, jak to możliwe. O terminowym rozpatrzeniu reklamacji decyduje data otrzymania wiadomości e-mail.

servicecenter.germany@scandlines.com 

 

Być może znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie w zakładce FAQ

  • Bilety Early Booker można zarezerwować, jeśli do rozpoczęcia podróży pozostało co najmniej 30 dni.

    Jeśli w sekcji rezerwacji online nie widać biletów Early Booker, oznacza to, że wybrany dzień podróży przypada później, niż 30 dni od daty zakupu, albo bilet jest wyprzedany. W takim wypadku należy wybrać inny rejs lub bilet.

  • Większość biletów ma cenę online i cenę portową.

    Cena online obowiązuje przy zakupie przez witrynę scandlines.pl, aplikację Scandlines lub za pośrednictwem działu obsługi klienta. Cena portowa obowiązuje przy zakupie w porcie.

    Rezerwując bilet za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji, masz zawsze gwarancję najniższej ceny.

    Pamiętaj, że opłata manipulacyjna w przypadku biletów zakupionych na żółtym pasie w porcie i za pośrednictwem działu obsługi klienta.

  • Tak. Możesz rejsować następnym dostępnym promem, jeśli dotrzesz do portu przed lub po zarezerwowanym rejsie w tym samym dniu kalendarzowym. Twój kupon zostanie wydrukowany w Puttgarden, jeśli odprawa odbędzie się tego samego dnia co wyjazd z Rødby.

  • Tak. Jeśli przybędziesz przed lub po zarezerwowanym rejsie, wypłyniesz następnym wolnym promem w tym samym dniu kalendarzowym.

  • Z biletem Flex masz zagwarantowane miejsce na wszystkich rejsach od daty zakupu do 3 miesięcy po zarezerwowanym rejsie. Wystarczy odprawić się w porcie 15 min. przed rejsem, w który chcesz wyruszyć.

  • W przypadku pojazdów powyżej 6 metrów obowiązuje dopłata za długość w wysokości 30 € za każde dodatkowe 2 metry. Przeczytaj więcej o długości i definicji pojazdów.

  • W przypadku zakupu biletu w porcie na wjeździe Żółtym, który jest obsługiwany przez personel lub w punkcie obsługi klienta przez e-mail albo telefonicznie, pobieramy opłatę manipulacyjną. Przeczytaj więcej o opłacie manipulacyjnej.

    Kupuj online i unikaj opłaty manipulacyjnej
    Unikniesz płacenia opłat manipulacyjnych, kupując bilety online na naszej stronie internetowej lub w naszej aplikacji. Możesz kupić bilety online do dwóch godzin przed rejsem.

  • W celu częściowego pokrycia zwiększonych kosztów paliwa musieliśmy wprowadzić dopłatę paliwową za przeprawę do biletów na samochody osobowe i pojazdy kempingowe.

    Ponieważ dopłata paliwowa jest doliczana za każdą przeprawę, dopłata do biletów w dwie strony będzie naliczana dwukrotnie – raz za podróż tam i raz za podróż z powrotem.

    Dopłata paliwowa zostanie doliczona do biletów z terminem wyjazdu od 2 stycznia 2023 r. włącznie.

    Przeczytaj więcej o dopłacie paliwowej.

  • Gedser, Jernbanevejen 1, 4874 Gedser
    Rødby, Færgestationsvej 5, 4970 Rødby. Wskazówka: odprawa odbywa się na końcu autostrady E47
    Rostock, Zum Fährterminal 1, 18147 Rostock Überseehafen, Niemcy. Wskazówka: Jedź w kierunku Rostock Überseehafen
    Puttgarden, Fährhafenstrasse, 23769 Puttgarden, Niemcy

  • Wybierasz tor odprawy na podstawie długości twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy kupiłeś już bilet, czy chcesz kupić go w porcie. Znaki w porcie ułatwią nawigację.

    Przeczytaj więcej o odprawie.

     

  • Odprawa jest nie później niż 15 minut przed planowanym rejsem.

    W Rostocku autobusy, rowerzyści i piesi muszą zgłosić się do odprawy nie później niż 30 minut. przed planowanym rejsem.

  • Program SMILE został zamknięty wraz z dniem 31 stycznia 2024 r. Więcej informacji tutaj

  • Rejestracja do uczestnictwa w programie SMILE nie jest już możliwa.

  • Możesz usunąć swój profil SMILE i swoje dane w dowolnym momencie, logując się do swojego profilu SMILE i wybierając opcję „Usuń swój profil” w pozycji menu „Informacje dla uczestników”.

    UWAGA! Jeśli posiadasz punkty SMILE, które chcesz wypłacić w związku z zamknięciem SMILE, NIE usuwaj swojego profilu – zdobyte punkty zostaną wówczas również usunięte.

  • Program SMILE został zamknięty wraz z dniem 31 stycznia 2024 r. Jeśli jesteś członkiem/członkinią programu, nadal możesz się zalogować i przeczytać o dostępnych opcjach. Zaloguj się tutaj

  • Większość naszych biletów jest ważna przez cały dzień, więc zmiana rezerwacji nie zawsze jest konieczna.

    Możesz zmienić rezerwację biletów, kontaktując się z obsługą klienta, która jest gotowa tobie pomóc za opłatą manipulacyjną.

    Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com lub +49381-77 88 77 66 

    Czytaj więcej o zmianie rezerwacji.

  • Pamiętaj, że po zarezerwowaniu biletu zawsze przysługuje 24-godzinne prawo do odstąpienia od umowy.

    Istnieją dwa sposoby anulowania biletu w zależności od tego, czy anulujesz bilet niewykorzystany, czy częściowo wykorzystany.

    Anuluj niewykorzystane bilety: Anuluj niewykorzystane bilety za pośrednictwem strony Moja rezerwacja.

    Anuluj częściowo wykorzystane bilety: Jeśli chcesz anulować częściowo wykorzystany bilet powrotny, musisz wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer rezerwacji.

    Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem servicecenter.germany@scandlines.com 

    Należy pamiętać, że nie zwracamy opłat pobieranych w związku z zakupem biletów.

  • Jeśli twój bizz z Brobizz jest powiązany z EasyGo, nadal możesz go używać na trasach Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser.

  • Wciśnij przycisk „pomoc” na monitorze przy Niebieskim pasie lub podjedź do Żółtego pasa.

  • Od 1 lutego 2021 r., zamówienie bizza w Brobizz kosztuje jednorazową kwotę w wysokości 200 DKK.

  • Scandlines jest członkiem EasyGo, co oznacza, że nie potrzebujesz specjalnej umowy ze Scandlines, aby móc korzystać z bizza od Brobizz na wszystkich trasach.

  • Numer klienta Brobizz znajdziesz w liście powitalnym, który otrzymałeś wraz z bizz lub w sekcji Moje konto na brobizz.com.

  • Na stronie Moje konto na brobizz.com zobaczysz przegląd swoich przepraw promowych. W punkcie menu Użytkowanie/Podróże znajdziesz przegląd swojego zużycia.

  • Nie, możesz użyć swojego bizza tylko do kupowania pojedynczych rejsów. 

  • Prosimy o przesłanie bizza na adres:

    Brobizz A/S
    Vester Søgade 10
    1601 København V

    (Oznacz kopertę „Zamknięcie”)

  • Możesz wypowiedzieć umowę z Brobizz A/S w dowolnym momencie, jeśli nie chcesz używać swojego bizz w Scandlines lub z innymi automatycznymi systemami płatności.

    Więcej informacji na temat rozwiązania umowy można znaleźć na stronie brobizz.com.

  • Z biletem Bizz Flex masz pierwszeństwo, ale ponieważ na promie mamy tylko określoną liczbę miejsc, zastrzegamy sobie prawo do zmiany zasad na wyprzedane rejsy.

  • Przeprawa na trasie Puttgarden-Rødby trwa 45 minut.

    Przeprawa na trasie Rostock-Gedser trwa 2 godziny.

    Pamiętaj, że odprawa odbywa się na min. 15 minut przed planowanym rejsem.

  • Nie, na pokładzie promu niestety nie ma możliwości wymiany waluty.

  • Staw się punktualnie (najlepiej 30 minut przed planowanym odejściem) i wjedź na Żółty pas. W ten sposób możemy jak najlepiej umieścić twój samochód na pokładzie.

  • Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ci udaną podróż, ale jeśli niespodziewanie nie jesteś zadowolony z produktu lub usługi, chcielibyśmy się tego dowiedzieć.

    Wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres customerservice.germany@scandlines.com i opowiedz nam o swoich doświadczeniach, a my postaramy się znaleźć rozwiązanie.  

  • Zgłoś szkodę
    W przypadku doznania urazu, lub uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.

    W przypadku doznania urazu, lub uszkodzenia pojazdu lub bagażu należy zgłosić to naszemu personelowi przed opuszczeniem promu.
    Następnie personel wypełnia formularz, podając Twoje imię i nazwisko, adres, czas doznania urazu, lokalizację, incydent itp.


    W przypadku uszkodzenia pojazdu, który jest w pełni ubezpieczony, należy skontaktować się z firmą ubezpieczeniową, która zajmie się wyceną, naprawą i kwestią odpowiedzialności za szkodę.

    Jeśli wystąpiły inne szkody lub jeśli potrzebujesz porady i wskazówek na późniejszym etapie, skontaktuj się z Ubezpieczenie & Skargi: insurance@scandlines.com

    Przewóz odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami morskimi streszczonymi w Regulaminie Przewozu. Odpowiedzialność firmy jest ograniczona zgodnie z obowiązującą ustawą morską.


    Scandlines, Ubezpieczenie & Skargi
    Færgestationsvej 5
    DK-4970 Rødby
    Tlf.: +45 72 68 63 86 
    E-mail: insurance@scandlines.com

Brak większych zmian w ruchu morskim

Nie planowaliśmy żadnych zmian w ruchu. Rezerwujemy jednak prawo do zmian w przypadku nagłych, nieprzewidzianych okoliczności, które mogą mieć wpływ na operacje promowe.