W dniu 31 stycznia 2024 r. zakończyliśmy program SMILE.

W 2024 r. zakończyliśmy program SMILE. Tym samym skończy się możliwość zbierania punktów i wykorzystywania ich do realizowania płatności w Scandlines. Jeśli jesteś członkiem/członkinią SMILE nie możesz już używać swojej karty SMILE do dokonywania ani pełnej, ani częściowej zapłaty za bilety promowe, jedzenie i napoje na pokładzie, zakupy na promie i w sklepach przygranicznych BorderShop.

Oferty i korzyści powinny być dostępne dla każdego

Będziemy jednak nadal starali się, aby nasi Klienci mieli motywację do podróżowania ze Scandlines, niezależnie od tego, czy będzie to wyjazd z rodziną na wakacje, czy krótki wypad. Chcemy zaoferować WSZYSTKIM naszym Klientom świetne ceny i super oferty promocyjne.

Mamy w zanadrzu kilka pomysłów, które sprawią, że podróż między Danią a Niemcami będzie atrakcyjna. W 2024 r. uruchomimy między innymi nową aplikację, w której będzie można łatwo sprawdzić informacje na temat swojej podróży, aktualne rabaty i oferty oraz kilka innych rzeczy. W 2024 r. umożliwimy również znacznie łatwiejszą odprawę – będzie można wjechać na prom bezpośrednio dzięki systemowi rozpoznawania tablic rejestracyjnych.

Możesz otrzymać wypłatę pieniędzy za niewykorzystane punkty

Niewykorzystane punkty można zamienić na wypłatę pieniędzy do 31 stycznia 2025 r. włącznie. Zaloguj się do swojego profilu SMILE, aby sprawdzić saldo punktów i dowiedzieć się więcej.

Masz pytania dotyczące zamknięcia SMILE?

Jeśli tak, być może znajdziesz odpowiedź w poniższym FAQ dotyczącym zamknięcia. Możesz również skontaktować się z centrum obsługi klienta pod numerem +49 381-77 88 77 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 lub napisać do nas w języku niemieckim lub angielskim na adres servicecenter.germany@scandlines.com.

 

Chcesz otrzymywać od nas oferty i inspiracje dotyczące podróży? Zapisz się do naszego newslettera

 

  • Program SMILE zakończył się 31 stycznia 2024 roku. Po tym czasie nie będzie już możliwe zbieranie punktów i wykorzystywanie ich ani do pełnej, ani częściowej płatności za bilety promowe, jedzenie i napoje na pokładzie, na zakupy na promie i zakupy w sklepach przygranicznych BorderShop.

    Będziemy jednak nadal starali się, aby nasi Klienci mieli motywację do podróżowania ze Scandlines, niezależnie od tego, czy będzie to wyjazd z rodziną na wakacje, czy krótki wypad. Po prostu uważamy, że oferty i korzyści nie powinny być przeznaczone wyłącznie dla członków/członkiń programu. Chcemy zaoferować WSZYSTKIM naszym Klientom świetne ceny i super oferty promocyjne.

  • Program SMILE był częścią Scandlines od 10 lat. Teraz chcemy, aby oferty i korzyści nie były ograniczone tylko dla jego członków. Dlatego zamykamy program SMILE. Od teraz będziemy oferować super oferty i korzyści WSZYSTKIM naszym Klientom.

    Będziemy nadal starali się, aby nasi Klienci mieli motywację do podróżowania ze Scandlines niezależnie od tego, czy będzie to wyjazd z rodziną na wakacje, czy krótki wypad. Chcemy zaoferować WSZYSTKIM naszym Klientom świetne ceny i super oferty promocyjne.

    Mamy w zanadrzu kilka pomysłów, które sprawią, że podróż między Danią a Niemcami będzie atrakcyjna. W 2024 r. uruchomimy między innymi nową aplikację, w której będzie można łatwo sprawdzić informacje na temat swojej podróży, aktualne rabaty i oferty oraz kilka innych rzeczy. W 2024 r. umożliwimy również znacznie łatwiejszą odprawę – będzie można wjechać na prom bezpośrednio dzięki systemowi rozpoznawania tablic rejestracyjnych.

    Zawsze możesz obejrzeć aktualne promocje na www.scandlines.pl

  • Za niewykorzystane punkty wszyscy Klienci mogą otrzymać wypłatę pieniędzy do 31 stycznia 2025 r. Zaloguj się do swojego profilu SMILE, aby sprawdzić saldo punktów i dowiedzieć się więcej.

     

  • Nie, nie będzie już można używać punktów SMILE ani do zakupów na pokładzie i w sklepie BorderShop ani do kupna biletów promowych.

    Za niewykorzystane punkty wszyscy Klienci mogą otrzymać wypłatę pieniędzy do 31 stycznia 2025 r. Zaloguj się do swojego profilu SMILE, aby sprawdzić saldo punktów i dowiedzieć się więcej. 

     

  • Karta SMILE zniknie z naszej aplikacji – a jeśli masz fizyczną kartę, potnij ją i wyrzuć.

  • Będą! Będziemy mieć dla wszystkich Klientów promocyjne oferty i zniżki na pokładzie, a w 2024 roku uruchomimy nową aplikację, w której będzie można łatwo sprawdzić szczegóły swojej podróży, aktualne rabaty i oferty oraz uzyskać różne inne informacje.

    Będziemy również regularnie oferować promocyjne zniżki na nasze bilety promowe i korzystne ceny na nasze bilety 1-dniowe. A w 2024 r. umożliwimy również znacznie łatwiejszą odprawę na promie – będzie można wjechać na prom bezpośrednio dzięki systemowi rozpoznawania tablic rejestracyjnych.

  • Będą! Chcemy, aby podróż między Danią a Niemcami była opłacalna dla wszystkich, nie tylko dla członków programu. Dlatego będziemy regularnie oferować promocyjne zniżki na nasze bilety promowe i korzystne ceny na bilety 1-dniowe.

  • Będziemy nadal zapewniać naszym Klientom super oferty promocyjne i zniżki na pokładzie. Poza tym będziemy regularnie oferować promocyjne zniżki na nasze bilety promowe i korzystne ceny na bilety 1-dniowe.

    W 2024 r. ułatwimy również podróż dzięki nowej aplikacji i odprawie za pomocą systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych, tak aby można było szybko wjechać na prom.

  • Jako członek/członkini SMILE+ z trwającym okresem płatnym otrzymasz zwrot swojej płatności na tej samej zasadzie, zgodnie z którą możesz wnioskować o wypłatę swoich punktów SMILE. Zwrócimy pełną kwotę, nawet jeśli część danego okresu została już wykorzystana. Zaloguj się do swojego profilu SMILE i przeczytaj, jak otrzymać płatność. 

     

  • Nadal będziemy wysyłać e-maile, ale potrzebujemy ponownie wyrażenia Twojej zgody na to.

    Możesz nam ją przekazać, zapisując się do newslettera Scandlines tutaj. Zadbamy o to, aby nadal trafiały do Ciebie nasze biuletyny, oferty i inspiracje dotyczące podróży.

     

  • Możesz usunąć swój profil SMILE i swoje dane w dowolnym momencie, logując się do swojego profilu SMILE i wybierając opcję „Usuń swój profil” w pozycji menu „Informacje dla uczestników”.

    UWAGA! Jeśli posiadasz punkty SMILE, które chcesz wypłacić w związku z zamknięciem SMILE, NIE usuwaj swojego profilu – zdobyte punkty zostaną wówczas również usunięte.

    Więcej informacji na temat przechowywania i przetwarzania danych użytkowników można znaleźć w naszej polityce prywatności.

     

     

  • Obecnie nie planujemy nowego programu korzyści dla Klientów podobnego do modelu SMILE. Pracujemy nad nowymi, świetnymi ofertami i inicjatywami, które ułatwią i umilą podróż między Danią a Niemcami.

  • Tak, będziemy stale dodawać nowych partnerów, a listę naszych obecnych partnerów można zawsze zobaczyć tutaj.

  • Niestety, możemy dokonać płatności jedynie za pomocą IBAN i SWIFT/BIC. Jeżeli Twój bank nie ma takiej opcji, to możemy zaproponować Ci bon podarunkowy o wartości zgromadzonych punktów SMILE, który wykorzystasz na pokładzie wszystkich naszych promów. Prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta, żeby dowiedzieć się więcej.