Left navigation


Rostock-Gedser

W przypadku rezerwacji online ceny zawierają wszystkie podatki i opłaty włącznie z ewentualnymi opłatami za płatność kartą, jeśli nie wybrano płatności w formie polecenia zapłaty! W przypadku rezerwacji telefonicznej lub osobiście w naszym serwisie w porcie może być pobierana dodatkowa opłata manipulacyjna w wysokości 9 euro.

Tutaj znajdą Państwo wszystkie rozkłady rejsów, ceny biletów i ważne informacje w języku polskim.

 

Obowiązujące taryfy na bieżący sezon przy zakupie online

Economy

Rezerwuj min. 14 dni wcześniej

Tam
EUR

Od EUR 33,-

Tam i z powrotem
KUP BILET

Rezerwacja

  • Państwa podróż jest zaplanowana przynajmniej na 14 dni przed rejsem i nic nie może tych planów zmienić.
  • Oferta w taryfie ekonomicznej jest ograniczona ilościowo i nie jest dostępna dla każdego rejsu.
  • Wyłącznie dla członków SMILE rezerwacja online do 14 dni przed wyjściem promu.

Ważność

  • Bilet ważny wyłącznie w ramach zarezerwowanego rejsu.
  • W przypadku przybycia do portu wcześniej niż 2 godziny przez odprawą zarezerwowanego rejsu, należy kupić nowy bilet lub poczekać na zarezerwowany rejs.
    W przypadku przybycia do portu później niż zarezerwowany rejs, wówczas bilet przepada i nie może zostać użyty.

Zmiana rezerwacji

  • Nie ma możliwości zmiany rezerwacji.

Opcja zwrotu biletu

  • Usługa Refund Service umożliwia Państwu późniejsze anulowanie niniejszej rezerwacji i zwrot całkowitej ceny biletu.
  • Za jedyne 13 euro dodatkowa usługa zwrotu biletu, umożliwiająca zwrot całkowitej kwoty biletu w przypadku anulowania niewykorzystanego lub częściowo niewykorzystanego biletu.

Anulowanie rezerwacji bez usługi zwrotu biletu

  • Po zakupie biletu mają Państwo zasadniczo prawo do rezygnacji z usługi przez 24 godziny. W tym czasie mogą Państwo dokonać anulowania rezerwacji i otrzymają zwrot pełnej ceny biletu. 
    Wyklucza się zwrot opłaty manipulacyjnej. 
    Zwrotu można dokonać w centrum obsługi klienta Scandlines lub online przez „Anulowanie rezerwacji“.
  • Bez wykupienia usługi zwrotu biletu nie ma możliwości anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy
  • Cena lutym Od EUR 33,-
  • Cena marcu EUR 33,-

Economy EXTRA

W razie potrzeby zarezerwuj jeszcze raz

Tam
EUR

Od EUR 107,-

Tam i z powrotem
KUP BILET

Rezerwacja

  • Planują Państwo krótką podróż i rezerwują konkretne rejsy.
  • Lub jadą bezpośrednio do portów i chcą przepłynąć Bałtyk kolejnym wolnym promem.
  • Bilet można kupić w porcie, dopóki są wolne miejsce, do 15 min. przed rejsem.

W przypadku rezerwacji w dziale obsługi klienta lub zakupu biletów przy ręcznie obsługiwanym stanowisku odprawy pasażerów w porcie, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 9,- EUR.

Ważność

  • Przewóz w ramach zarezerwowanego rejsu z zachowaniem czasu odprawy.
  • Bilet ważny w ramach zarezerwowanego rejsu i przy wszystkich pozostałych rejsach realizowanych w ciągu całego dnia kalendarzowego, w przypadku wolnych miejsc na promie. Później traci swoją ważność.

Zmiana rezerwacji

  • Zmiana rezerwacji jest możliwa w centrum obsługi klienta Scandlines do 1 godziny przed zarezerwowanym rejsem.
  • W razie różnicy w cenie w stosunku do wyższej taryfy lub droższego rejsu należy ją od razu uregulować.
  • Za każdą zmianę rezerwacji centrum obsługi klienta Scandlines pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 20 euro za każdy bilet na prom.

Opcja zwrotu biletu

  • Usługa Refund Service umożliwia Państwu późniejsze anulowanie niniejszej rezerwacji i zwrot całkowitej ceny biletu.
  • Za jedyne 13 euro dodatkowa usługa zwrotu biletu, umożliwiająca zwrot całkowitej kwoty biletu w przypadku anulowania niewykorzystanego lub częściowo niewykorzystanego biletu.

Anulowanie rezerwacji bez usługi zwrotu biletu

  • Po zakupie biletu mają Państwo zasadniczo prawo do rezygnacji z usługi przez 24 godziny. W tym czasie mogą Państwo dokonać anulowania rezerwacji i otrzymają zwrot pełnej ceny biletu. 
    Wyklucza się zwrot opłaty manipulacyjnej. 
    Zwrotu można dokonać w centrum obsługi klienta Scandlines lub online przez „Anulowanie rezerwacji“.
  • Bez wykupienia usługi zwrotu biletu nie ma możliwości anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy
  • Cena luty Od EUR 107,-
  • Cena marcu EUR 107,-

FLEX

Maksymalna elastyczność

Tam
EUR

Od EUR 137,-

Tam i z powrotem
KUP BILET

Rezerwacja

  • Ustalają Państwo tylko dzień podróży, chcą jednak spontanicznie zdecydować, z którego rejsu skorzystają, a przy tym wyjątkowo szybko wjechać i zjechać z pokładu pasem dla VIP-ów.
  • Rezerwacja jest mozliwa do 1 godziny przed rejsem.
  • Bilet można kupić w porcie, dopóki są wolne miejsce, do 15 min. przed rejsem.

W przypadku rezerwacji w dziale obsługi klienta lub zakupu biletów przy ręcznie obsługiwanym stanowisku odprawy pasażerów w porcie, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 9,- EUR.

Ważność

  • Przewóz w ramach wybranego rejsu w zarezerwowanym dniu z zachowaniem czasu odprawy.
  • Bilet ważny w ramach każdego rejsu realizowanego w ciągu całego dnia kalendarzowego zarezerwowanego rejsu jak i 1 dzień kalendarzowy przed i po dniu zarezerwowanego rejsu.

Zmiana rezerwacji

  • Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie w centrum obsługi klienta Scandlines do 1 dnia po zarezerwowanym rejsie włącznie.
  • W razie różnicy w cenie w stosunku do droższego rejsu należy ją od razu uregulować.
  • Za każdą zmianę rezerwacji centrum obsługi klienta Scandlines pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 20 euro za każdy bilet na prom.

Opcja zwrotu biletu

  • Usługa Refund Service umożliwia Państwu późniejsze anulowanie niniejszej rezerwacji i zwrot całkowitej ceny biletu.
  • Wliczona usługa zwrotu biletu, umożliwiająca zwrot całkowitej kwoty za bilet w przypadku anulowania niewykorzystanego lub częściowo niewykorzystanego biletu.

Anulowanie rezerwacji bez usługi zwrotu biletu

  • Po zakupie biletu mają Państwo zasadniczo prawo do rezygnacji z usługi przez 24 godziny. W tym czasie mogą Państwo dokonać anulowania rezerwacji i otrzymają zwrot pełnej ceny biletu. 
    Wyklucza się zwrot opłaty manipulacyjnej. 
    Zwrotu można dokonać w centrum obsługi klienta Scandlines lub online przez „Anulowanie rezerwacji“.
  • Opcja zwrotu pieniędzy już zawarta w cenie

Ekstrakorzyści

  • Upoważnia do wjazdu i zjazdu z pokładu.
  • 1 darmowa woda, lub 1 kawa (herbata).
  • Cena lutym Od EUR 137,-
  • Cena marcu EUR 137,-

Dopłaty w EUR

Samochód osobowy o długości od 6 m do 8 m   20,-
Samochód osobowy o długości 8 m do 10 m  40,-
Samochód osobowy o długości 10 m do 12 m  60,-
Samochód osobowy o długości powyżej 12 m  80,-
Opłata manipulacyjna  9,-

Definicja pojazdu



Opcja zwrotu biletu EUR 13,-

Usługa zwrotu biletu umożliwia Państwu wygodne anulowanie swojej rezerwacji przy pełnym zwrocie ceny biletu.
Warunki Handlowe dotyczące usługi zwrotu biletów zawarte w naszych warunkach dotyczących taryf Scandlines znajdują się na www.scandlines.pl


Więcej biletów

Piesi, rowery/motorowery i motorcykle
Ceny w EUR Okres poza sezonem Sezon turystyczny
01.01.- 23.05.2017
11.09.- 31.12.2017
24.05- 10.09.2017
Motocykl wraz z 2 osobami
W trakcie przeprawy motocykle są zabezpieczane na pokładzie
50,- 57,-
Rower wraz z 1 osobą 8,- 19,-
Dorośli 8,- 16,-
Dzieci w wieku 5 - 11 lat 4,- 8,-
Dzieci w wieku do 3 lat bezpłatnie darmowy darmowy

Dla motocykli, rowerów i ludzi dostępna jest wyłącznie taryfa Economy EXTRA .

Bilet dzienny dla klientów SMILE
Ceny w EUR Okres poza sezonem Sezon turystyczny
Przeprawa tam i z powrotem w tym samym dniu    
Samochody osobowe o długości do 6 m 110,- 125,-
Cashback** - 60,-
   
Motocykl wraz z 2 osobami
W trakcie przeprawy motocykle są zabezpieczane na pokładzie.
50,- 57,-
Rower wraz z 1 osobą 8,- 19,-
Dorośli 8,- 16,-
Dzieci w wieku 5 - 12 lat 4,- 8,-
Dzieci w wieku do 4 lat bezpłatnie darmowy darmowy

Okres poza sezonem 2017: 3.1.-1.2., 27.2.-6.4., 24.4.-10.5., 15.5.-23.5., 11.9.-12.10., 23.10.-20.12.
Sezon turystyczny 2017: 1.1.-2.1., 2.2.-26.2., 7.4.-23.4., 11.5.-14.5., 24.5.-10.9., 13.10.-22.10., 21.12.-31.12 

* Do rezerwacji w dziale obsługi klienta Servicecenter oraz dostępne w automatach w porcie i ważne wyłącznie w dniu wystawienia. Ważne tylko na dzień wystawienia i dla tego samego pojazdu podczas rejsu docelowego i powrotnego. Bilet można wykorzystać codziennie między godziną 6:00 a 22:00. Nie wcześniej niż 4 godziny wrócić po podróży na zewnątrz.
Ze względów podatkowych firmy, których głównym celem podróży jest przewóz towarów, nie mogą korzystać z biletów dziennych.

** W sezon główny: W trakcie podróży powrotnej otrzymasz podczas odprawy promowej bon Cashback, który możesz wykorzystać na pokładzie lub wymienić na gotówkę. Jeżeli realizują Państwo talony płatnicze w jednej z naszych kas na pokładzie, a należna kwota jest mniejsza niż wartość talonu, reszta zostanie Państwu wypłacona w gotówce (EUR lub DKK).

Wszystkie ceny są podane w euro, w tym opłata paliwowa. Zastrzega się możliwość wprowadzania zmian oraz występowania pomyłek

Szczegółowy opis Warunki dotyczące biletów Scandlines oraz warunki przewozu znajdą Państwo tutaj.