Left navigation


Powiązanie istniejącej umowy z BroBizz A/S

Jeśli już posiadacie umowę obciążenia karty płatniczej lub fakturowania w BroBizz A/S, możecie ją powiązać z Umową Rabatową Bizz na przeprawy promowe Scandlines Rødby-Puttgarden i Gedser-Rostock. To oznacza jednocześnie, że możecie uaktywnić wasze już istniejące urządzenie BroBizz® w celu użytkowania go na wyżej wymienionych przeprawach promowych.

O umowach obciążenia karty płatniczej i fakturowania w BroBizz A/S możecie poczytać więcej tutaj.  

Powiązanie Umowy Rabatowej Bizz z waszą istniejącą umową rozliczeniową w BroBizz A/S
W celu zawarcia Umowy Rabatowej Bizz na przeprawy promowe Scandlines Rødby-Puttgarden i Gedser-Rostock, która ma zostać powiązana z waszą umową rozliczeniową w BroBizz A/S, należy skontaktować się z działem sprzedaży Scandlines pod adresem: bizzde@scandlines.com

W związku z tym prosimy o udzielenie następujących informacji:  
  • Wasz numer umowy w BroBizz A/S
  • Numery urządzeń BroBizz®, które chcecie powiązać z Umową Rabatową Bizz w Scandlines.
  • Spodziewana liczba rejsów na trasie Rødby-Puttgarden rocznie
  • Spodziewana liczba rejsów na trasie Gedser-Rostock rocznie
Wasz numer klienta w BroBizz A/S składa się z 8 cyfr, które rozpoczynają się od kombinacji 10, 15, 20 lub 30.

Numer urządzenia BroBizz® widnieje z boku urządzenia.
Numer składa się z 16 cyfr i zaczyna się zawsze od kombinacji 9208 lub 9780. Jeśli numer zaczyna się od innej kombinacji, skontaktujcie się z firmą, która wydała urządzenie Bizz.