Left navigation


Umowa obciążenia karty płatniczej

Twoja firma może zawrzeć z BroBizz A/S umowę obciążenia karty płatniczej do rozliczania waszego wykorzystania urządzeń BroBizz® na przeprawach promami Scandlines Rødby-Puttgarden i Gedser-Rostock.

O Umowie obciążenia karty płatniczej w BroBizz A/S możesz przeczytać więcej na stronie tutaj

Zamówienie Umowy Rabatowej Bizz z powiązaną umową obciążenia karty płatniczej w BroBizz A/S

Najpierw zamawiacie umowę obciążenia karty płatniczej BroBizz® klikając tutaj.

Gdy umowa obciążenia karty płatniczej z BroBizz A/S zostanie zawarta, a wy otrzymacie ją wraz z zamówionymi urządzeniami BroBizz®, możecie się skontaktować z działem handlowym Scandlines pod adresem: bizzde@scandlines.com w celu zawarcia Umowy Rabatowej Bizz dla przepraw promowych Scandlines Rødby-Puttgarden i Gedser-Rostock, które zostaną powiązane z umową obciążenia karty płatniczej. 

W związku z tym prosimy o udzielenie następujących informacji:  
  • Wasz numer umowy w BroBizz A/S
  • Numery urządzeń BroBizz®, które chcecie powiązać z Umową Rabatową Bizz w Scandlines.
  • Spodziewana liczba rejsów na trasie Rødby-Puttgarden rocznie
  • Spodziewana liczba rejsów na trasie Gedser-Rostock rocznie
Wasz numer klienta w BroBizz A/S składa się z 8 cyfr, które rozpoczynają się od kombinacji 10, 15, 20 lub 30.

Numer urządzenia BroBizz® widnieje z boku urządzenia.
Numer składa się z 16 cyfr i zaczyna się zawsze od kombinacji 9208 lub 9780. Jeśli numer zaczyna się od innej kombinacji, skontaktujcie się z firmą, która wydała urządzenie Bizz.