Left navigation


Brobizz FAQ

Czy nadal mogę używać mojego bizz z Brobizz?

Jeśli twój bizz z Brobizz jest powiązany z EasyGo, nadal możesz go używać na trasach Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser.

Co zrobić, jeśli mój bizz nie działa w porcie, i poprzeczka się nie podnosi?

Wciśnij przycisk „pomoc” na monitorze przy automatycznej odprawie lub podjedź do osobiście obsługiwanego pasa.

Ile kosztują bilety bizz (tylko samochody poniżej 6 metrów)

Zobacz ceny - Puttgarden-Rødby

Zobacz ceny - Rostock-Gedser

Czy zamówienie bizza w Brobizz coś kosztuje?

Od 1 lutego 2021 r., zamówienie bizza w Brobizz kosztuje jednorazową kwotę w wysokości 200 DKK.

Czy muszę zarejestrować swój bizz w Scandlines, aby móc go używać na trasach operowanych przez Scandlines?

Scandlines jest członkiem EasyGo, co oznacza, że nie potrzebujesz specjalnej umowy ze Scandlines, aby móc korzystać z bizza od Brobizz na wszystkich trasach.

Gdzie mogę znaleźć mój numer klienta Brobizz?

Numer klienta Brobizz znajdziesz w liście powitalnym, który otrzymałeś wraz z bizz lub w sekcji Moje konto na brobizz.com.

Gdzie mogę znaleźć przegląd przepraw promowych, z których korzystałem z moim bizz?

Na stronie Moje konto na brobizz.com zobaczysz przegląd swoich przepraw promowych. W punkcie menu Użytkowanie/Podróże znajdziesz przegląd swojego zużycia.

Czy mogę wykorzystać mój bizz od Brobizz do zakupu biletu jednodniowego?

Nie, możesz użyć swojego bizza tylko do kupowania pojedynczych rejsów. 

Gdzie mam wysłać bizz z Brobizz, kiedy chcę zakończyć umowę?

Prosimy o przesłanie bizza na adres:

Brobizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V

(Oznacz kopertę „Zamknięcie”)

Jak anulować Brobizz?

Możesz wypowiedzieć umowę z Brobizz A/S w dowolnym momencie, jeśli nie chcesz używać swojego bizz w Scandlines lub z innymi automatycznymi systemami płatności.

Więcej informacji na temat rozwiązania umowy można znaleźć na stronie brobizz.com.

Czy mam zagwarantowane miejsce z biletem Bizz Flex, jeśli rejs jest wyprzedany?

Z biletem Bizz Flex masz pierwszeństwo, ale ponieważ na promie mamy tylko określoną liczbę miejsc, zastrzegamy sobie prawo do zmiany zasad na wyprzedane rejsy.