Nie ma możliwościdokonywania zmian w rezerwacji.
|
Dokonywanie zmian w rezerwacji jest możliwe do 2 godzin przed zarezerwowanym rejsem. W razie różnicy w cenie w stosunku do wyższej taryfy lub droższego rejsu należy ją od razu uregulować. Za każdą zmianę rezerwacji Scandlines Servicecenter pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 10,- euro za bilet na prom.
|
Dokonywanie zmian w rezerwacji jest możliwe w zakresie do 1 dnia kalendarzowego od terminu zarezerwowanego rejsu. W razie różnicy w cenie w stosunku do droższego rejsu należy ją od razu uregulować. Za każdą zmianę rezerwacji Scandlines Servicecenter pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 10,- euro za bilet na prom.
|
W przypadku anulowania rezerwacjiw terminie do 15 dnia przed pierwszym rejsem zwrot wynosi 50% ceny biletu. W razie późniejszego anulowania zwrot ceny biletu nie przysługuje.* |
W przypadku anulowania rezerwacji w terminie do 5 dni przed pierwszym zarezerwowanym rejsem cena biletu zostanie zwrócona w 100%, od 4 dni do 1 dnia przed pierwszym rejsem zwrot wynosi do 50%, od dnia pierwszego rejsu do 3 miesięcy po terminie tego rejsu (w przypadku nieskorzystania z przejazdu) zwrot wynosi 20%. W razie późniejszego anulowania zwrot ceny biletu nie przysługuje.* |
W przypadku anulowania rezerwacji w terminie do 6 miesięcy po terminie zarezerwowanego rejsu (w razie nieskorzystania z przejazdu) zwrotowi podlega pełna cena biletu. W razie późniejszego anulowania zwrot ceny biletu nie przysługuje.* |
W przypadku wcześniejszego przybycia do portu konieczne będzie nabycie nowego biletu lub skorzystanie z rejsu, na który ważny jest posiadany bilet.
W razie zbyt późnego przybycia do portu bilet przepada.
|
W przypadku wcześniejszego przybycia do portu niż w dniu zarezerwowanego rejsu można dokonać odpłatnej zmiany rezerwacji lub poczekać na rejs, na który ważny jest posiadany bilet (patrz ww. zasady dokonywania zmiany rezerwacji).
W przypadku wcześniejszego lub opóźnionego przybycia do portu w dniu zarezerwowanego rejsu, możliwe jest skorzystanie z najbliższego rejsu, na który są dostępne wolne miejsca lub należy dokonać zmiany rezerwacji na bilet w taryfie FLEX. W razie późniejszego przybycia do portu niż w dniu zarezerwowanego rejsubilet przepada.
|
W przypadku przybycia do portu wcześniej niż jeden dzień kalendarzowy przed dniem zarezerwowanego rejsu konieczne jest dokonanie zmiany rezerwacji.
W przypadku przybycia do portu w dniu zarezerwowanego rejsu oraz jeden dzień wcześniej lub później, możliwe jest skorzystanie z najbliższego rejsu. W przypadku przybycia do portu później niż jeden dzień kalendarzowy po dniu zarezerwowanego rejsu bilet zostanie uznany na podstawie warunków dokonywania zmiany rezerwacji.
|
* Po każdym nabyciu biletu generalnie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 24 godzin (nie dotyczy 24 godzin przed rejsem). W ciągu tego terminu można bezpłatnie anulować rezerwację i otrzymać zwrot całej ceny biletu. W przypadku późniejszego anulowania rezerwacji Scandlines pobiera opłatę w wysokości 10 euro na podstawie regulacji odnośnie zwrotu ceny zakupu dotyczących biletu nabytego przez klienta. Kwoty poniżej 5 euro nie podlegają zwrotowi. Kwota ze zwrotu ceny biletu zostanie przelana na rachunek bankowy lub na konto karty, którą zapłacono za bilet. Zwrot ceny biletu w gotówce w kasie lub w dziale obsługi klienta Servicecenter jest niemożliwy. W sprawie zwrotu proszę zwrócić się do naszego działu obsługi klienta Servicecenter. Następnie proszę przesłać swój bilet do działu obsługi klienta Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Klient ma zawsze prawo, szczególnie w każdym przypadku regulacji zwrotu, anulowania lub przepadku biletu, na przykład z powodu spóźnionego przybycia klienta do portu, z którego miał odpłynąć prom, do wykazania znacznie niższej szkody (min. 10%) bądź wykazania znacznie wyższych oszczędności kosztów lub zaniechania oszczędności kosztów w złej wierze ze strony Scandlines.
|
Dla motocykli, rowerów i ludzi dostępna jest wyłącznie taryfa Economy EXTRA . |