Left navigation


Usługa zwrotu biletu
Refund Service

Refund Service daje nam możliwość anulowania biletu i zwrotu pełnego kosztu biletu.

Aby uzyskać możliwość anulowania biletu należy wykupić serwis refundacji.

Refund Service można nabyć za 13 EUR wraz z biletem rezerwując na Scandlines online lub w Centrum Serwisowym Scandlines. Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.

Niewykorzystane bilety lub rejsy albo wcześniej zarezerwowane posiłki na pokładzie można anulować i otrzymać zwrot pieniędzy. 
W przypadku anulacji niewykorzystanego biletu zwracana jest cała kwota zakupu biletu. W przypadku anulacji częściowo niewykorzystanych biletów zwracana jest kwota w wartości niewykorzystanych świadczeń. W przypadku rejsów łączonych zwrot pieniędzy jest możliwy jedynie w przypadku całkowicie niewykorzystanych biletów. Za częściowo wykorzystane bilety dzienne lub bilety promocyjne nie można otrzymać zwrotu pieniędzy. Opłata manipulacyjna i cena usługi zwrotu pieniędzy nie są zwracane. 
Ważne do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku za późnej anulacji nie można uzyskać zwrotu pieniędzy za bilet. 

Anulowanie niewykorzystanych biletów pod „My Booking” na MyBooking.Scandlines.pl. Przy anulowaniu częściowo wykorzystanego biletu należy skontaktować się pisemnie z Centrum Serwisowym Scandlines i załączyć dokumentację z formie numeru rezerwacji oraz ewentualnie niewykorzystane kupony, do wniosku o zwrot kosztów.