Usługa zwrotu biletu daje tobie możliwość anulowania biletu i uzyskania pełnego zwrotu kosztu biletu.
Aby uzyskać możliwość anulowania biletu musisz wykupić serwis refundacji.
Usługę zwrotu biletu można nabyć za 11 EUR wraz z biletem podczas rezerwacji na Scandlines online lub w Centrum Serwisowym Scandlines. Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.
Niewykorzystane bilety lub rejsy, albo wcześniej zarezerwowane posiłki na pokładzie mogą być anulowane i ich koszt zostanie zwrócony.
W przypadku anulacji niewykorzystanego biletu zwracana jest cała kwota zakupu biletu. W przypadku anulacji częściowo niewykorzystanych biletów zwracana jest kwota w wartości niewykorzystanych świadczeń. W przypadku rejsów łączonych, zwrot pieniędzy jest możliwy jedynie w przypadku całkowicie niewykorzystanych biletów. Za częściowo wykorzystane bilety dzienne lub bilety powrotne (tam i z powrotem), Opłata manipulacyjna, opłata za rezerwację online i cena usługi zwrotu pieniędzy nie są zwracane.
Usługa zwrotu biletu jest ważna do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku za późnej anulacji nie można uzyskać zwrotu pieniędzy za bilet.
Możesz anulować swój bilet na „My Booking”, MyBooking.Scandlines.pl. Przy anulowaniu częściowo wykorzystanego biletu należy skontaktować się pisemnie z Centrum Serwisowym Scandlines i załączyć dokumentację z formie numeru rezerwacji oraz ewentualnie niewykorzystane kupony, do wniosku o zwrot kosztów.