Aktualizacja 1 czerwiec 2022 r.
Zobacz obowiązujące COVID-19 | Inicjatywy covidowe na promach i w sklepie BorderShop.
Inicjatywy opierają się na poradach i wskazówkach Krajowej Rady Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz władz duńskich i niemieckich.
-
Obecnie nie ma ograniczeń w podróżowaniu dla podróżnych z UE, Szwajcarii i Skandynawii.
Przeczytaj więcej na temat przepisów wjazdowych, obowiązujących wymagań dotyczących badań i kwarantanny na stronie www.coronasmitte.dk/en.
-
Zniesiono wszystkie wymagania dotyczące testów i dokumentacji dla podróżnych do Niemiec od 1 czerwca 2022 r. Dotyczy to zarówno statusu szczepionki, wieku, jak i celu wjazdu.
Przeczytaj więcej o zasadach wjazdu i wyjątkach w przewodniku turystycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych dla Niemiec. (w języku angielskim).
-
Przed zakupem biletu i rozpoczęciem podróży, sprawdź na stronie internetowej szwedzkiej policji, czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia wjazdu do Szwecji w przypadku planowanej podróży przez Danię.
-
Na stronie www.reopen.europa.eu, uzyskasz pomoc w planowaniu podróży po Europie.
Strona internetowa zawiera przegląd środków ostrożności stosowanych w poszczególnych krajach, takich jak wymagania dotyczące kwarantanny i badań, paszporty covidowe i inne istotne informacje dla podróżnych.
Możesz również wypełnić plan podróży, który zawiera informacje o przepisach obowiązujących w krajach, do których się udajesz i przez które podróżujesz.
Strona jest aktualizowana przez Unię Europejską.
Zwrot i zmiana rezerwacji biletów
-
Jako operator promowy zawieramy jedynie umowę o przewóz i tym samym nie świadczymy usług w zakresie podróży czy wycieczek turystycznych. Ale oczywiście chętnie wspieramy naszych klientów i pomagamy znaleźć rozwiązania zapobiegające stratom.
Bilety, które umożliwiają zwrot ceny biletu, mogą oczywiście podlegać zwrotowi.
Ponadto zawsze możesz wykupić Usługę Anulowania Rezerwacji podczas rezerwacji biletu.
-
Oczywiście bilety zakupione na warunkach pozwalających na zwrot ceny biletu zawsze mogą zostać zwrócone.
W związku z zakupem biletu na prom zawsze zostanie Ci zaproponowany zakup Usługi Anulowania Rezerwacji, dzięki czemu masz możliwość anulowania biletu w późniejszym terminie, jeśli zajdzie taka potrzeba.
-
Niestety nie ma możliwości wymiany biletu na punkty SMILE.
-
Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, jeśli masz rezerwację na rejs, który zostanie anulowany.
Zawsze dobrze jest być na bieżąco na stronie www.scandlines.pl/odjazdy.
Bezpieczeństwo na promach
Nasze działania opierają się na wytycznych rządowych.
-
Tak, każdy może pływać naszymi promami na trasach Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser.
Sprawdź ewentualne ograniczenia podróży przed rozpoczęciem rejsu.
-
Nie musisz nosić maseczki ochronnej na pokładzie promu.
-
Nie ma wymogu noszenia maseczki ochronnej ani okazania paszportu covidowego w żadnej z restauracji na pokładzie promu.
BorderShop
Zobacz aktualne inicjatywy covidowe w BorderShop w Puttgarden i w Rostocku. Inicjatywy są zgodne z wytycznymi władz niemieckich.
-
Nie, nie musisz nosić maseczki ochronnej w BorderShop w Puttgarden lub Rostocku.
-
Przy wejściu ustawiliśmy płyn do dezynfekcji rąk, dzięki czemu można spryskać ręce. Ustawiono również płyn do dezynfekcji i papier do czyszczenia uchwytów na wózku sklepowym.