Aktualizacja 16 maja 2022 r.

Zobacz obowiązujące COVID-19 | Inicjatywy covidowe na promach i w sklepie BorderShop.

Inicjatywy opierają się na poradach i wskazówkach Krajowej Rady Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz władz duńskich i niemieckich.

  • Obecnie nie ma ograniczeń w podróżowaniu dla podróżnych z UE, Szwajcarii i Skandynawii.

    Przeczytaj więcej na temat przepisów wjazdowych, obowiązujących wymagań dotyczących badań i kwarantanny na stronie www.coronasmitte.dk/en.

  • Całkowicie zaszczepione lub wcześniej zakażone osoby muszą przedstawić przy wjeździe paszport covidowy.

    Każdy w wieku powyżej 12 lat, który nie był szczepiony lub wcześniej zakażony, musi przedstawić ujemny szybki test lub test PCR.

    Przeczytaj więcej o zasadach wjazdu i wyjątkach w przewodniku turystycznym Ministerstwa Spraw Zagranicznych dla Niemiec. (w języku angielskim).

  • Przed zakupem biletu i rozpoczęciem podróży, sprawdź na stronie internetowej szwedzkiej policji, czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia wjazdu do Szwecji w przypadku planowanej podróży przez Danię.

  • Na stronie www.reopen.europa.eu, uzyskasz pomoc w planowaniu podróży po Europie.

    Strona internetowa zawiera przegląd środków ostrożności stosowanych w poszczególnych krajach, takich jak wymagania dotyczące kwarantanny i badań, paszporty covidowe i inne istotne informacje dla podróżnych.

    Możesz również wypełnić plan podróży, który zawiera informacje o przepisach obowiązujących w krajach, do których się udajesz i przez które podróżujesz.

    Strona jest aktualizowana przez Unię Europejską.

Zwrot i zmiana rezerwacji biletów

  • Jako operator promowy zawieramy jedynie umowę o przewóz i tym samym nie świadczymy usług w zakresie podróży czy wycieczek turystycznych. Ale oczywiście chętnie wspieramy naszych klientów i pomagamy znaleźć rozwiązania zapobiegające stratom.

    Bilety, które umożliwiają zwrot ceny biletu, mogą oczywiście podlegać zwrotowi.

    Ponadto zawsze możesz wykupić Usługę Anulowania Rezerwacji podczas rezerwacji biletu.

  • Oczywiście bilety zakupione na warunkach pozwalających na zwrot ceny biletu zawsze mogą zostać zwrócone.

    W związku z zakupem biletu na prom zawsze zostanie Ci zaproponowany zakup Usługi Anulowania Rezerwacji, dzięki czemu masz możliwość anulowania biletu w późniejszym terminie, jeśli zajdzie taka potrzeba.

  • Niestety nie ma możliwości wymiany biletu na punkty SMILE.

  • Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, jeśli masz rezerwację na rejs, który zostanie anulowany.

    Zawsze dobrze jest być na bieżąco na stronie www.scandlines.pl/odjazdy.

Bezpieczeństwo na promach

Nasze działania opierają się na wytycznych rządowych.

  • Tak, każdy może pływać naszymi promami na trasach Puttgarden-Rødby i Rostock-Gedser.

    Sprawdź ewentualne ograniczenia podróży przed rozpoczęciem rejsu.

  • Nie musisz nosić maseczki ochronnej na pokładzie promu.

  • Nie ma wymogu noszenia maseczki ochronnej ani okazania paszportu covidowego w żadnej z restauracji na pokładzie promu.

BorderShop

Zobacz aktualne inicjatywy covidowe w BorderShop w Puttgarden i w Rostocku. Inicjatywy są zgodne z wytycznymi władz niemieckich.

  • Nie, nie musisz nosić maseczki ochronnej w BorderShop w Puttgarden lub Rostocku.

  • Przy wejściu ustawiliśmy płyn do dezynfekcji rąk, dzięki czemu można spryskać ręce. Ustawiono również płyn do dezynfekcji i papier do czyszczenia uchwytów na wózku sklepowym.