Left navigation


Warunki dotyczące biletów Scandlines

Warunki dotyczące rezerwacji, zmiany i anulowania rezerwacji w ramach podróży indywidualnych na trasach skandynawskich (dotyczące pasażerów niebędących uczestnikami podróży grupowej lub wyjazdu autokarowego)


Dana cena zostanie wyświetlona w oknie dialogowym rezerwacji po wprowadzeniu wszystkich danych dotyczących podróży i będzie się ona zmieniała w zależności od sezonu, dnia rejsu, kategorii pojazdu i typu taryfy.

Taryfa Economy Wczesna rezerwacja i oszczędność pieniędzy

Rezerwacja

  • Rezerwacja mozliwa do 14 dni przez rejsem
  • Dostepna tylko online ilosci
  • Rezerwacja mozliwa wylacznie dla czlonków programu SMILE
  • Dla min. 7% ilości miejsc dziennie i nie jest dostępny dla wszystkich rejsów

Okres waznosci

  • Bilet jest wazny wylacznie na zarezerwowany rejs i wszystkie rejsy do 2 godzin od zarezerwowanego rejsu, o ile beda wolne miejsca.
  • W przypadku przybycia do portu wczesniej niz 2 godziny przez odprawa zarezerwowanego rejsu, nalezy kupic nowy bilet lub poczekac na zarezerwowany rejs. 
  • W przypadku przybycia do portu po terminie zarezerwowanego rejsu, bilet na ten rejs przepada.

Zmiana rezerwacji

  • Zmiana rezerwacji nie jest mozliwa.

Anulowanie rezerwacji

  • Anulowanie rezerwacji lub zwroty kosztów tylko z dodatkowo zarezerwowana usluga zwrotu pieniedzy za bilet. 
  • Usluge zwrotu pieniedzy za bilet mozna zarezerwowac dodatkowo za jedyne 13 euro podczas zakupu biletu online.
  • Po dokonaniu zakupu biletu zasadniczo obowiazuje prawo odstapienia od umowy w ciagu 24 godzin.*

Usluga zwrotu pieniedzy za bilet

  • Usługę zwrotu pieniędzy za bilet można dodatkowo zarezerwować za jedyne 13 euro. Dzięki niej można zwrócić niewykorzystane bilety, niewykorzystane rejsy czy też oferty specjalne (jeśli są wymienione na potwierdzeniu rezerwacji z oddzielną ceną) i otrzymać za nie zwrot kosztów. 
  • Niewykorzystane bilety lub rejsy albo wcześniej zarezerwowane posiłki na pokładzie można anulować i otrzymać zwrot pieniędzy. W przypadku anulacji niewykorzystanego biletu zwracana jest cała kwota zakupu biletu. W przypadku anulacji częściowo niewykorzystanych biletów zwracana jest kwota w wartości niewykorzystanych świadczeń. W przypadku rejsów łączonych zwrot pieniędzy jest możliwy jedynie w przypadku całkowicie niewykorzystanych biletów. Za częściowo wykorzystane bilety dzienne lub bilety promocyjne nie można otrzymać zwrotu pieniędzy. Opłata manipulacyjna i cena usługi zwrotu pieniędzy nie są zwracane. Ważne do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku za późnej anulacji nie można uzyskać zwrotu pieniędzy za bilet. 
  • Należy pamiętać, że anulowanie niewykorzystanych biletów jest możliwe pod „My Booking” na stronie mybooking.scandlines.de. Anulowanie częściowo wykorzystanych biletów i wniosek o zwrot pieniędzy należy przesłać w formie pisemnej do centrum obsługi Scandlines podając numer rezerwacji oraz załączając ewentualnie niewykorzystany bon.

  • Usługę zwrotu pieniędzy za bilet można zakupić wraz z biletem

Motocykle
Dla motocykli obowiązują wyłącznie warunki anulowania dla taryfy Economy EXTRA.

Piesi i podróżujący z rowerem
Klienci posiadający rower lub piesi mogą anulować swoją rezerwację całkowicie lub częściowo i otrzymać pełny zwrot pieniędzy za bilet na prom do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku spóźnionego anulowania zwrot pieniędzy za bilet nie jest możliwy.

Klient ponosi opłatę manipulacyjną za anulowanie w wysokości 20 euro za jeden bilet na prom, która jest odliczana od zwracanej kwoty. Klienci chcący anulować taki bilet powinni się skontaktować z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.

 

* Po każdym nabyciu biletu generalnie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 24 godzin (nie dotyczy 24 godzin przed rejsem). W ciągu tego okresu można bezpłatnie anulować rezerwację i otrzymać zwrot całej ceny biletu. Kwota zostanie zwrócona na podane nam konto bankowe lub na kartę, której użyto podczas płacenia. Zwroty w formie gotówki lub czeku nie są możliwe; zwrotów nie udziela także centrum serwisowe.


Aby całkowicie anulować swój bilet, można tego dokonać przez zakładkę „Anulowanie rezerwacji” na stronie internetowej Scandlines lub skontaktować się pisemnie z naszym centrum serwisowym. W tym drugim przypadku prosimy o przesłanie także swojego biletu do centrum serwisowego Scandlines. Aby tylko częściowo anulować swój bilet należy skontaktować się z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.


Klient ma zawsze prawo, szczególnie w każdym przypadku regulacji zwrotu, anulowania lub utraty ważności biletu, na przykład z powodu spóźnionego przybycia klienta do portu, z którego miał odpłynąć prom, do wykazania znacznie niższej szkody (min. 10%) bądź wykazania znacznie wyższych oszczędności kosztów lub zaniechania oszczędności kosztów w złej wierze ze strony Scandlines.

 

Taryfa Economy EXTRA Pełna rezerwacja i elastyczne podejście

Rezerwacja

  • Dokonywanie wczesniejszej rezerwacji mozliwe do 1 godziny przed rejsem.
  • Zakup biletu w porcie do 15 min przed rejsem.
  • Przy rezerwacji w dziale obslugi klienta lub zakupie biletu w porcie w odprawie recznej pobierana jest oplata manipulacyjna w wysokosci 9 euro.

Okres waznosci

  • Obowiązuje na zarezerwowany rejs oraz wszystkie rejsy z wolnymi miejscami tego samego dnia.
  • Bilet na zarezerwowany rejs jest wazny tylko w przypadku terminowej odprawy. W przypadku przybycia do portu wczesniejszego niz zarezerwowany rejs (przed data rejsu), mozna zmienic rezerwacje biletu uiszczajac oplate manipulacyjna w wysokosci 20 euro. W razie róznicy w cenie w stosunku do wyzszej taryfy lub drozszego rejsu nalezy ja od razu uregulowac.

Zmiana rezerwacji

  • Dokonywanie zmian rezerwacji jest mozliwe wylacznie w dziale obslugi klienta linii Scandlines do 1 godziny przed zarezerwowanym rejsem.
  • W razie róznicy w cenie w stosunku do wyzszej taryfy lub drozszego rejsu nalezy ja od razu uregulowac.
  • Za kazda zmiane rezerwacji dzial obslugi klienta linii Scandlines pobiera oplate manipulacyjna w wysokosci 20,- euro za bilet na prom.

Anulowanie rezerwacji

  • Anulowanie rezerwacji lub zwroty kosztów tylko z dodatkowo zarezerwowana usluga zwrotu pieniedzy za bilet. 
  • Usluge zwrotu pieniedzy za bilet mozna zarezerwowac dodatkowo za jedyne 13 euro podczas zakupu biletu online.
  • Po dokonaniu zakupu biletu obowiazuje generalne prawo odstapienia od umowy w ciagu 24 godzin.*

Usluga zwrotu pieniedzy za bilet

  • PUsluge zwrotu pieniedzy za bilet mozna dodatkowo zarezerwowac za jedyne 13 euro. Dzieki niej mozna zwrócic niewykorzystane bilety, niewykorzystane rejsy czy tez oferty specjalne (jesli sa wymienione na potwierdzeniu rezerwacji z oddzielna cena) i otrzymac za nie zwrot kosztów. Jesli bilet wystawiono na rejs Helsingør-Helsingborg czy most Öresundbrücke, nie mozna zwrócic czesciowo wykorzystanego biletu.
  • Usluga zwrotu pieniedzy umozliwia pózniejsza rezygnacje z niniejszej rezerwacji bez utraty kosztów biletu. Oplaty takie jak oplata manipulacyjna, usluga zwrotu pieniedzy itd. nie beda zwracane. Wazne do 3 miesiecy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. 
  • Usluge zwrotu pieniedzy za bilet mozna zakupic wraz z biletem.

Motocykle
Dla motocykli obowiązują wyłącznie warunki anulowania dla taryfy Economy EXTRA.

Piesi i podróżujący z rowerem
Klienci posiadający rower lub piesi mogą anulować swoją rezerwację całkowicie lub częściowo i otrzymać pełny zwrot pieniędzy za bilet na prom do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku spóźnionego anulowania zwrot pieniędzy za bilet nie jest możliwy.

Klient ponosi opłatę manipulacyjną za anulowanie w wysokości 13 euro za jeden bilet na prom, która jest odliczana od zwracanej kwoty. Klienci chcący anulować taki bilet powinni się skontaktować z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.

 

* Po każdym nabyciu biletu generalnie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 24 godzin (nie dotyczy 24 godzin przed rejsem). W ciągu tego okresu można bezpłatnie anulować rezerwację i otrzymać zwrot całej ceny biletu. Kwota zostanie zwrócona na podane nam konto bankowe lub na kartę, której użyto podczas płacenia. Zwroty w formie gotówki lub czeku nie są możliwe; zwrotów nie udziela także centrum serwisowe.


Aby całkowicie anulować swój bilet, można tego dokonać przez zakładkę „Anulowanie rezerwacji” na stronie internetowej Scandlines lub skontaktować się pisemnie z naszym centrum serwisowym. W tym drugim przypadku prosimy o przesłanie także swojego biletu do centrum serwisowego Scandlines. Aby tylko częściowo anulować swój bilet należy skontaktować się z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.


Klient ma zawsze prawo, szczególnie w każdym przypadku regulacji zwrotu, anulowania lub utraty ważności biletu, na przykład z powodu spóźnionego przybycia klienta do portu, z którego miał odpłynąć prom, do wykazania znacznie niższej szkody (min. 10%) bądź wykazania znacznie wyższych oszczędności kosztów lub zaniechania oszczędności kosztów w złej wierze ze strony Scandlines.

 

Taryfa FLEX Pełna elastyczność

Specjalne korzysci

  • Uprzywilejowany wjazd i zjazd z pokladu pasem dla VIP-ów.
  • 1 darmowa woda lub 1 kawa (herbata) na osobe w samochodzie.
  • Usluga zwrotu pieniedzy za bilet jest juz zawarta w cenie biletu.

Rezerwacja

  • Dokonywanie wczesniejszej rezerwacji mozliwe do 1 godziny przed rejsem.
  • Ustalasz tylko dzien wyjazdu, mozesz jednak swobodnie decydowac, z którego rejsu skorzystasz i mimo to wyjatkowo szybko wjechac na poklad pasem dla VIP-ów.
  • Bilet mozesz kupic takze do 15 minut przed rejsem w porcie, pod warunkiem, ze sa wolne miejsca.
  • Przy rezerwacji w dziale obslugi klienta lub zakupie biletu w porcie w odprawie recznej pobierana jest oplata manipulacyjna w wysokosci 9 euro.

Okres waznosci

  • Przewóz wybranym rejsem zarezerwowanego dnia pod warunkiem zachowania czasu odprawy.
  • Bilet bedzie akceptowany przez caly dzien kalendarzowy, na który zostal zarezerwowany rejs oraz 1 dzien kalendarzowy przed i po pierwotnie ustalonym rejsie.
  • W przypadku przybycia do portu wczesniejszego niz jeden dzien przed zarezerwowanym rejsem, mozna zmienic rezerwacje biletu uiszczajac oplate manipulacyjna w wysokosci 20 euro. W razie róznicy w cenie w stosunku do drozszego rejsu nalezy ja od razu uregulowac.

Zmiana rezerwacji

  • Dokonywanie zmian rezerwacji jest mozliwe wylacznie w dziale obslugi klienta linii Scandlines do 1 dnia kalendarzowego po zarezerwowanym rejsie.W razie różnicy w cenie w stosunku do droższego rejsu należy ją od razu uregulować.
  • W razie róznicy w cenie w stosunku do drozszego rejsu nalezy ja od razu uregulowac.
  • Za kazda zmiane rezerwacji dzial obslugi klienta linii Scandlines pobiera oplate manipulacyjna w wysokosci 20,- euro za bilet na prom.

Anulowanie rezerwacji

  • Usluga zwrotu pieniedzy za bilet jest zawarta w cenie.
  • Rezygnacje mozna zlozyc do 3 miesiecy po dacie pierwotnie zarezerwowanego rejsu. Otrzymasz wtedy zwrot kosztów za bilet. 
  • Po dokonaniu zakupu biletu obowiazuje generalne prawo odstapienia od umowy w ciagu 24 godzin.*

Usluga zwrotu pieniedzy za bilet

Motocykle
Dla motocykli obowiązują wyłącznie warunki anulowania dla taryfy Economy EXTRA.

Piesi i podróżujący z rowerem
Klienci posiadający rower lub piesi mogą anulować swoją rezerwację całkowicie lub częściowo i otrzymać pełny zwrot pieniędzy za bilet na prom do 3 miesięcy od daty pierwotnie zarezerwowanego rejsu. W przypadku spóźnionego anulowania zwrot pieniędzy za bilet nie jest możliwy.***

Klient ponosi opłatę manipulacyjną za anulowanie w wysokości 20 euro za jeden bilet na prom, która jest odliczana od zwracanej kwoty. Klienci chcący anulować taki bilet powinni się skontaktować z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.

 

* Po każdym nabyciu biletu generalnie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 24 godzin (nie dotyczy 24 godzin przed rejsem). W ciągu tego okresu można bezpłatnie anulować rezerwację i otrzymać zwrot całej ceny biletu. Kwota zostanie zwrócona na podane nam konto bankowe lub na kartę, której użyto podczas płacenia. Zwroty w formie gotówki lub czeku nie są możliwe; zwrotów nie udziela także centrum serwisowe.


Aby całkowicie anulować swój bilet, można tego dokonać przez zakładkę „Anulowanie rezerwacji” na stronie internetowej Scandlines lub skontaktować się pisemnie z naszym centrum serwisowym. W tym drugim przypadku prosimy o przesłanie także swojego biletu do centrum serwisowego Scandlines. Aby tylko częściowo anulować swój bilet należy skontaktować się z centrum serwisowym Scandlines. W przypadku anulowania rezerwacji biletu drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.


Klient ma zawsze prawo, szczególnie w każdym przypadku regulacji zwrotu, anulowania lub utraty ważności biletu, na przykład z powodu spóźnionego przybycia klienta do portu, z którego miał odpłynąć prom, do wykazania znacznie niższej szkody (min. 10%) bądź wykazania znacznie wyższych oszczędności kosztów lub zaniechania oszczędności kosztów w złej wierze ze strony Scandlines.